Rekrutacja do programu edukacyjnego „Akademia Biznesu”
15.09.2023
Wśród polskich przedsiębiorców często dominuje przekonanie o tym, że ich biznes jest „za mały” na rynki zagraniczne, a oni sami „nieprzygotowani na radykalne zmiany”. Ciężko te przekonania zestawiać z faktem, iż coraz więcej polskich firm szturmem podbija światowy rynek. Projekt „Mój biznes za granicą” zapewnia kompleksowe wsparcie MŚP w ich przygotowaniu do ekspansji zagranicznej i obejmuje między innymi indywidualny mentoring specjalistów ds. eksportu oraz szkolenia prowadzone przez praktyków.
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. przy współpracy z partnerem krajowym Fundacją Przedsiębiorczości Kobiet oraz partnerem ponadnarodowym Business France realizuje projekt „Mój biznes za granicą – model wsparcia instytucjonalnego MŚP w obszarze umiędzynarodowienia oferty firm i rozpoczęcia działalności na rynkach międzynarodowych” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020; Oś priorytetowa: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa; Działanie 4.3 Współpraca ponadnarodowa.
Akademia Biznesu
W ramach projektu „Mój biznes za granicą” PAIH zaprasza przedstawicieli MŚP do udziału w Akademii Biznesu, która przeprowadzona będzie w dniach 16-20 października 2023 r. w Warszawie przy ul. Bagatela 12. Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy i narzędzi niezbędnych na różnych etapach ekspansji zagranicznej.
Akademia Biznesu obejmuje następujące elementy:
- 6 modułów szkoleniowych,
- mentoring biznesowy,
- networking,
- matchmaking.
Uczestnikom organizator oferuje:
- diagnozę potencjału eksportowego,
- zapoznanie się z systemem wsparcia eksporterów,
- wymianę wiedzy i doświadczeń,
- udział w dedykowanych szkoleniach prowadzonych przez praktyków w danym obszarze,
- wsparcie mentorów.
Kto może się zgłosić?
Poszukujemy następujących uczestników projektu:
- MŚP planujące działalność eksportową;
- MŚP dotychczas nie zainteresowanych działalnością eksportową, ale planujących podjęcie współpracy eksportowej w określonej przyszłości;
- MŚP nieplanujących działalności eksportowej ze względu na niską świadomość korzyści wynikających z takiej formy działalności;
- MŚP prowadzące działalność gospodarczą minimum 18 miesięcy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Do udziału w Akademii Biznesu zapraszamy:
- właścicieli/właścicielki MŚP;
- wspólników/wspólniczki oraz współwłaściciele/współwłaścicielki MŚP;
- osoby zatrudnione w MŚP w randze dyrektora/kierownika posiadającą decyzyjność w zakresie internacjonalizacji
- bądź inne osoby oddelegowane do udziału w szkoleniu przez kierownictwo danego MŚP.
Kontakt
- Marlena Achinger – koordynatorka projektu
- email: marlena.achinger@paih.gov.pl
- tel.: +48 887 535 137
Udział w projekcie jest bezpłatny i możliwy po uprzedniej rejestracji. Organizator zapewnia każdego dnia poczęstunek podczas przerw kawowych oraz lunch. Nocleg i dojazd we własnym zakresie beneficjenta.
Cel projektu
Głównym celem projektu jest rozwój i podniesienie jakości wsparcia firm w Polsce zainteresowanych eksportem, wypracowanie i wdrożenie dobrych praktyk w zakresie standardów działań poprzez przygotowanie i przetestowanie modelu wsparcia, w tym edukacyjnego, który PAIH będzie wykorzystywać w obsłudze MŚP rozważających ekspansję zagraniczną. Opracowany model ma za zadanie podnieść efektywność polskich MŚP w procesie ekspansji międzynarodowej. Wypracowany zestaw narzędzi będzie skierowany do przedsiębiorców planujących rozpocząć ekspansję zagraniczną, w tym dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w eksporcie.
- Wszystko
- Aktualności (744)
- Wiedza (314)
- Kalendarz (1257)
- Centrum Wsparcia (324)
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.