Raport „Sektor e-commerce na Węgrzech”
30.11.2022
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z raportem „Sektor e-commerce na Węgrzech”, opracowanym przez Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Budapeszcie.
Węgry są 53. największym rynkiem e-commerce na świecie, z osiągniętymi przychodami na poziomie 2,55 miliarda euro w 2020 roku. W porównaniu do globalnego wzrostu e-commerce w latach 2019-2020, który wyniósł 29%, na Węgrzech ten wzrost osiągnął 46%.
Na ww. 2,55 miliarda euro składają się 52,5 miliony zamówień wewnątrzkrajowych oraz 17 milionów zamówień z zagranicy. W 2020 roku na Węgrzech było 3,38 miliona aktywnych kupujących online. Był to wzrost o 80,000 osób w stosunku do roku 2019. Biorąc pod uwagę populację (9,9 miliona), można uznać, że węgierski rynek e-commerce jest średnio nasycony. W 2020 roku, 9 na 10 Węgrów w przedziale wiekowym 18-79 lat, przynajmniej raz dokonało zakupu online.
Pomiędzy 2010 a 2020 rokiem procentowy wzrost użytkowników Internetu na Węgrzech wyniósł 24%. Znacznie większy wzrost odnotowały zakupy online. W tym samym okresie aż o 47,7% wzrosła liczba Węgrów, którzy zaufali zakupom w kanałach e-commerce.
Więcej przeczytasz w raporcie dostępnym poniżej do pobrania
- Wszystko
- Aktualności (105)
- Wiedza (5)
- Kalendarz (12)
- Centrum Wsparcia (323)
-
Artykuł
Przegląd gospodarek europejskich – lipiec 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-maj 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 18,1 mld PLN
-
Artykuł
Przegląd gospodarek europejskich – lipiec 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-maj 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 18,1 mld PLN
-
Wydarzenie
Międzynarodowe spotkania b2b podczas InnoElectro 2023
Ośrodek Enterprise Europe Network przy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza do udzia…
WydarzenieStoisko PAIH na targach Construma 2023
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do współtworzenia stoiska promocyjnego na targach budowl…
-
Oferta wsparcia
Ster na eksport
Głównym celem projektu „Ster na eksport” jest wzmocnienie potencjału eksportowego firm
InstytucjaPolsko-Rumuńska Bilateralna Izba Handlowo-Przemysłowa
Polsko-Rumuńska Bilateralna Izba Handlowo-Przemysłowa jest niezależną organizacją, której celem jest…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.