Konkurs Polska Firma – Międzynarodowy Czempion
16.09.2022

Do 24 października 2022 r. trwa nabór zgłoszeń do konkursu Polska Firma – Międzynarodowy Czempion. Konkurs promuje aktywność polskich firm na światowych rynkach.
W 11. edycji o nagrodę w kategoriach Inwestor i Eksporter, a także w kategoriach dodatkowych (Czempion zrównoważonego rozwoju – ekologia, Czempion zrównoważonego rozwoju – społeczeństwo, Globtroter, Czempion cyfrowego eksportu) mogą ubiegać się wszystkie polskie firmy prywatne (w których decyzyjność jest w rękach polskiego kapitału prywatnego) oraz polskie firmy z udziałem Skarbu Państwa, które:
- w ciągu ostatnich trzech lat (2019-2021) dokonały inwestycji zagranicznej, wybudowały poza granicami Polski zakład produkcyjny, centrum usługowe, sieć dystrybucji lub przejęły zagraniczną firmę i/lub
- prowadzą szeroko zakrojoną działalność eksportową i odnoszą sukcesy na zagranicznych rynkach
i dzięki temu:
- dynamicznie zwiększają sprzedaż,
- poprawiają wyniki finansowe,
- zwiększają udział w rynku regionalnym lub globalnym,
- osiągają oszczędności,
- wykorzystują nowe technologie,
- promują jakość polskiej marki na rynkach zagranicznych.
Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz dla kategorii Inwestor lub Eksporter.
Nagroda specjalna, Wizjoner polskiej marki, to nagroda uznaniowa przyznawana przez kapitułę dla ambasadora polskiej marki i polskiej przedsiębiorczości za granicą, osoby, która w sposób przemyślany i konsekwentny, a jednocześnie nieszablonowy realizuje strategię ekspansji.
Zgłoszenia zostaną ocenione w wyodrębnionych obszarach i kategoriach pod względem ich znaczenia dla rozwoju firmy, strategii ekspansji zagranicznej i promocji marki polskiej.
Zwycięzców wskaże Kapituła.
Udział w konkursie jest bezpłatny.
Szczegóły można znaleźć tu
- Wszystko
- Aktualności (955)
- Wiedza (500)
- Kalendarz (1788)
- Centrum Wsparcia (350)
- 
                                     Artykuł ArtykułLogistyka, transport i procedury celne w eksporcie do Kanady, część 3/3 Kanadyjski system celny jest przejrzysty, ale bardzo skrupulatny  Artykuł ArtykułWymagania i procedury przy wprowadzaniu produktów do Kanady, część 2/3 Trzy ścieżki wejścia na kanadyjski rynek spożywczy 
- 
                                     Artykuł ArtykułKanada – rosnący partner gospodarczy Polski i Unii Europejskiej Perspektywy dla unijnych, w tym polskich eksporterów  Artykuł ArtykułPolska na Tokyo Game Show 2025 w Japonii – podsumowanie Na stoisku promowana była oferta prawie 50 polskich firm 
- 
                                     Artykuł ArtykułPolska potęgą eksportową w branży stolarki budowlanej W 2024r. 64 proc. krajowej produkcji trafiło za granicę  Artykuł ArtykułEksport żywności do USA – importer, logistyka i targi, część 2/2 Brak importera to pewne kłopoty 
- 
                                     Wydarzenie WydarzenieMisja branży wodorowej do Belgii 2025 PAIH, w imieniu Ambasady RP w Belgii, zaprasza polskie firmy wodorowe do udziału w misji do portu An…  Wydarzenie WydarzenieStoisko PAIH na targach CroAGRO 2025 PAIH zaprasza do udziału w Międzynarodowych Targach Rolnictwa, Sprzętu Rolniczego i Maszyn CroAGRO 2… 
- 
                                     Poradnik PoradnikFinansowanie eksportu – o co warto zadbać? Jednym z głównym wyzwań, przed jakimi stają eksporterzy, jest zdobycie środków na ekspansję zagranic…  Artykuł ArtykułNabór VI/2019: Japonia, Kanada, Norwegia Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne. 
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.
 
     
     
     
     
     
