Rynek e-commerce w Hiszpanii
Hiszpania zaskakuje – nie tylko jako destynacja wakacyjna, ale też jako rynek e-sprzedaży. Hiszpanie kupują niemalże tylko lokalnie, na e-zakupach korzystają przede wszystkim ze
smartfonów oraz oczekują ultraszybkich dostaw. W porównaniu z innymi krajami europejskimi hiszpański rynek internetowy rozwijał się stosunkowo wolno. Ponieważ nie można go zakwalifikować jako dojrzałego, może być atrakcyjnym celem dla międzynarodowych sprzedawców internetowych.
W załączniku znajduje się szerszy opis rynku e-commerce Hiszpanii. Zachęcamy do zapoznania się z nim.
Jeżeli chcesz się dowiedzieć jak sprawnie wykorzystać specyfikę danego rynku, zapoznaj się z naszymi dodatkowymi materiałami tutaj.
- Wszystko
- Aktualności (14)
- Wiedza (49)
- Kalendarz (29)
-
Artykuł
Polka – Europejka – Bizneswoman
Siłą kobiet w biznesie jest coraz większe wzajemne wsparcie.
ArtykułCross-border.pl – nowa platforma KIG o e-commerce
Krajowa Izba Gospodarcza (KIG) uruchomiła platformę poświęconą tematyce e-eksportu. Partnerem strate…
-
Artykuł
Paszport roślin przepustką do handlu na terenie UE
Zgodnie z unijnym prawodawstwem jednym z głównych dokumentów umożliwiających handel materiałem rośli…
ArtykułSektor e-commerce w Chorwacji
Sektor e-commerce w Chorwacji zaczął dynamicznie rozwijać się w okresie pandemii Covid-19. Poznanie …
-
Wydarzenie
Salon Look 2024
Salon Look to największe targi kosmetyczne na rynku hiszpańskim skierowane przede wszystkim do produ…
WydarzenieTargi Inżynieryjne MSV 2024
Międzynarodowe Targi Inżynieryjne MSV to najważniejsze targi przemysłowe w Europie Środkowej.
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.