Portal do świata polskiego eksportu

Trade.gov.pl

Czytaj tylko te treści, które Cię interesują -  dopasuj Trade do siebie

Strona główna > Wiedza > Rynek e-commerce w Czechach

Rynek e-commerce w Czechach

Grafika zawiera napis "Mini E-Book. Rynek E-Commerce W Czechach" a po prawej stronie - miniaturę pierwszej strony publikacji

Udział handlu elektronicznego w Czechach wzrośnie z 15% w roku 2020 do około 20% w 2025r. Tak prognozuje CBRE, stawiając ten kraj na 3. miejscu pod względem wzrostu sprzedaży online w Europie (zaraz po Wielkiej Brytanii oraz Holandii). Co więcej, rynek e-commerce w Czechach nie został zdominowany przez wielkich graczy. Nie w tak dużym stopniu, w jakim miało to miejsce w Polsce. Wręcz odwrotnie – Czesi są mocarstwem mniejszych e-sklepów. Na chwilę obecną jest ich ponad 40 tys. To największa liczba małych sklepów w przeliczeniu na liczbę mieszkańców w Europie. W Czechach rośnie także udział zagranicznych klientów w przestrzeni e-commerce. W związku z tym, rodzi to szansę dla polskich sprzedawców, by do tego środowiska dołączyli. Wtedy będą mogli z sukcesami się rozwijać.

Załącznik zawiera szerszy opis rynku e-commerce Czech. Zachęcamy do zapoznania się z nim.

Jeżeli chcesz się dowiedzieć jak sprawnie wykorzystać specyfikę danego rynku, zapoznaj się z naszymi dodatkowymi materiałami tutaj.

Załączniki

rynek e-commerce Czech

Czechy-rynek-e-commerce.pdf

PDF (437,54KB)

TREŚCI POWIĄZANE

  • Wszystko
Wyszukiwanie zaawansowane

Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.