Najnowszy EUROPEAN E-COMMERCE REPORT 2021
E-commerce Europe i EuroCommerce oraz zrzeszone organizacje, w tym Izba Gospodarki Elektronicznej, wspólnie opublikowały European E-commerce Report 2021. W 2020 r. całkowity europejski handel elektroniczny wzrósł do 757 mld euro. W rezultacie jest to 10% więcej z 690 mld euro w 2019 r. Rok 2020 był wyjątkowy, naznaczony pandemią COVID-19 i w związku z tym ważna rolą e-commerce zarówno dla społeczeństwa, jak i gospodarki. Znajduje to również odzwierciedlenie we wskaźnikach wzrostu. Pozostały one znaczące (10%), ale nieznacznie spadły w porównaniu z 2019 r. (14%). COVID-19 znacznie zwiększył sprzedaż e-commerce. Jednak gwałtowny spadek sprzedaży online w sektorze turystyki i usług (imprezy, bilety itp.) przyczynił się do zahamowania ogólnego wzrostu. E-Izba aktywnie uczestniczyła w tworzeniu raportu.
Tutaj znajduje się link przekierowujący do szerszej wersji raportu. Zapraszamy do lektury.
- Wszystko
- Wiedza (47)
- Centrum Wsparcia (321)
-
Artykuł
Sektor e-commerce w Czechach
Czechy to europejski lider branży e-commerce. Obroty tego sektora z roku na rok rosną, a branża wcią…
ArtykułSektor e-commerce w Niemczech
Zaistnienie na rynku niemieckim stwarza dla polskich przedsiębiorców szerokie możliwości. Pierwszym …
-
Artykuł
Sukcesy w cyfrowym eksporcie – studium przypadków
W ramach działań grupy merytorycznej cross border e-commerce Izby Gospodarki Elektronicznej stworzon…
WideoCross border – dźwignia sprzedaży e-commerce
Jakie możliwości daje internacjonalizacja w aspekcie biznesu e-commerce? Obejrzyj webinar, aby pozna…
-
Oferta wsparcia
Targi zagraniczne
Jeśli planujesz wejście na wybrany rynek zagraniczny lub chcesz promować swój towar/usługi w danym k…
Oferta wsparciaMisje gospodarcze
Wejście na wybrany rynek zagraniczny oraz promocja towaru/usługi na tym rynku. Jeśli planujesz ekspa…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.