Cross border – dźwignia sprzedaży e-commerce
Jakie możliwości daje internacjonalizacja w aspekcie biznesu e-commerce?
Jakie są pierwsze kroki, które należy podjąć chcąc rozpocząć cross border e-commerce?
Jak opracować skuteczną strategię i zbudować przewagi?
Jak dobrać technologie i partnerów strategicznych dla swojego biznesu?
W webinarze omówimy cross border jako dźwignię sprzedaży e-commerce, znajdziesz odpowiedzi na powyższe pytania i wiele więcej. Zapraszamy.
Prelegent: Anna Konopa, Setup, ekspert Izby Gospodarki Elektronicznej
Więcej na temat sukcesów w cyfrowym eksporcie znajdziesz tutaj.
- Wszystko
- Wiedza (61)
- Kalendarz (18)
-
Artykuł
Sektor e-commerce w Chorwacji
Sektor e-commerce w Chorwacji zaczął dynamicznie rozwijać się w okresie pandemii Covid-19. Poznanie …
ArtykułSektor e-commerce we Francji
Francja jest trzecim największym rynkiem e-commerce w Europie. Digitalizacja handlu i produkcji stan…
-
Artykuł
Sektor e-commerce w Niemczech
Zaistnienie na rynku niemieckim stwarza dla polskich przedsiębiorców szerokie możliwości. Pierwszym …
ArtykułRynek e-commerce w Chile
Chilijski sektor e-commerce to perspektywiczna branża z ogromnym potencjałem. Chile już teraz zajmuj…
-
Wydarzenie
Webinarium: E-commerce w Niemczech
Niemiecki rynek e-commerce rośnie – w 2021 o 15 proc. wobec roku ubiegłego, podobnie jak udział pols…
WydarzenieSektor rolny w Kolumbii oraz targi Expo Agrofuturo
Kolumbia staje się ważnym eksporterem żywności w skali regionalnej. Wartość eksportu w sektorze roln…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.