Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Pozycjonowanie linkbuilding



en
Udostępnij Drukuj Pobierz PDF
Osoba kontaktowa
Jolanta Borkowska
jolantabakowska81@gmail.com
Tel: 570 555 511
http://topranking.com.pl/pozycjonowanie-stron/

Język komunikacji:


Opis przedmiotu zamówienia

Link building – technika zdobywania linków



Aby zdobyć jak największą widzialność w sieci podejmowanie działań z zakresu pozycjonowania powinno być jak najbardziej pełne. Nie wystarczy usprawniać witryny tylko pod kątem technicznym oraz pod kątem treści, czyli wszystkich działań on site. Niezbędnym elementem są również działania off site, w których jednym z naistotniejszych elementów jest sprawny link building. Czym jest link building? W najprostszym ujęciu to technika pozyskiwania linków prowadzących do strony docelowej, pochodzących z rozmaitych źródeł. Dlaczego w ogóle trzeba pozyskiwać linki? Profil linków buduje wartość witryny docelowej wedle algorytmów Google i taka metoda przyczynia się do wznoszenia pozycji witryny w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Najistotniejszym elementem tej metody jest zdobywanie linków głównie z wysokojakościowych stron.  Źródła niskiej jakości, zawierające dużo spamu oraz słabej treści mogą wywołać efekt pozycjonowania inny do oczekiwanego. Z uwagi na to tak istotne jest, aby zbierając swój profil linków odsyłających do witryny docelowej, wybierać te źródła, które będą ocenione przez Google za jakościowe.



Jaką strategią pozyskiwać wartościowe linki?



Skoro najlepszymi źródłami zdobywania linków są takie o wysokiej wartości, warto również pomyśleć, jak sprawdzić, czy wybrany link będzie dobry? Wliczane do zazwyczaj ocenianych kryteriów są: spory ruch organiczny, pozycja wybranej strony w Google i jej własny profil linków. Dzięki rozwiniętym strategiom pozyskiwania linków powstały specjalne programy, jakie wszkazują wartość wybranej witryny, a także umożliwiają dojście do profilu linków. Google wywyższa naturalność zachowań, więc profil linków powinien być różnorodny. Wybieranie źródeł tylko o najlepszych wynikach nie będzie w pełni naturalne, więc do witryn o najwyższej wartości, warto dołączać również strony o średniej wartości. Kategorycznie unikamy tylko źródeł o niewielkiej lub zerowej wartości. Obok korzystania ze źródeł linków o wysokiej jakości, powinno się także zwrócić uwagę na ich tematykę. Strategia pozyskiwania linków powinna opierać się o źródła w głównej mierze powiązane z branżą. Dlatego zdobywając linki pod pozycjonowanie dla strony internetowej w branży kosmetycznej, lepiej poszukiwać źródeł w tematyce zdrowia i urody niż górskiego ekwipunku.



Strategie pozyskiwania linków



Strategii pozyskiwania linków jest bardzo dużo. Rozbieżność źródeł linków pozytywnie oddziałuje na pozycjonowanie, dlatego należy skoncentrować się na zdobywaniu linków z różnych miejsc.



Konkurencja



Za sprawą tego, że stworzono programy, jakie w łatwy sposób wyszukają sieć linków, warto na nich skorzystać. Posiadając dostęp do takiego narzędzia bez problemu zdobędziemy profil linków konkurencji. Za sprawą takiego programu da się ocenić działania konkurenta oraz wytypować, co oddziałuje na jego skuteczność pozycjonowania w wynikach wyszukiwania oraz w ten sposób podejść do stworzenia własnej strategii pozyskania linków.



Artykuły sponsorowane i gościnne



Gościnne artykuły charakteryzują się wartością merytoryczną i brakiem cech reklamowych. Zwykle przygotowywany jest w strukturze artykułu eksperckiego albo poradnika. Jego celem jest wygenerowanie naturalnego ruchu, na czym zależy właścicielowi strony, na której ukaże się tego typu artykuł.  Dla autora istotna jest możliwość dołączenia linku oraz pokazanie się w roli eksperta w danym temacie. Artykuł sponsorowany jest co do zasady opłacany. Właściciel interesującego portalu udostępnia miejsce, w którym zostawiamy własny artykuł z odnośnikiem. Często dodatkową opcją jest promocja artykułu w portalach społecznościowych. Artykuł może być promocyjny, ekspercki lub mieszany.



Portale społecznościowe oraz współpraca z partnerami



Prowadzenie portali społecznościowych związanych z witryną docelową też może wywierać wielki wpływ na zdobywanie wartościowego profilu linków. Używając portali społecznościowych zwiększamy szansę na to, że zaciekawieni nami potencjalni klienci udostępnią nasze wpisy zawierające linki. Wymogiem jest przygotowywanie ciekawej treści, która zachęci do udostępnienia jej dalej. Natomiast współpraca z partnerami może obejmować np. strony producentów, dostawców czy dystrybutorów. Zwykle wystarczy poprosić o wstawienie linku (na przykład jako graficzne logo) na witrynie internetowej partnera biznesowego, za to oferując samo albo na przykład rabat.



Dedykowane zaplecza



Stworzenie dedykowanego zaplecza wciąż jest często stosowaną strategią pozyskiwania linków. Dobrze utworzony portal służący za zaplecze, jest bogaty w treści powiązane z zawartością witryny docelowej. Z reguły tworzy się je w taki sposób, aby były także atrakcyjne wizualnie i merytorycznie oraz nie posiadały spamu czy zbyt wysokiej ilości linków. Zaplecze dedykowane może bezpośrednio odsyłać do docelowej strony albo stać się częścią sieci linków.



Broken link building



Ta technika pozyskiwania linków pod pozycjonowanie jest trudna, ale pozwala na pozyskanie jakościowych linków. Broken link building oznacza wyszukiwanie zepsutych, niedziałających linków odsyłających do błędu 404. W miejsce niedziałającego linku proponujemy działający link na własnej stronie. Aby to osiągnąć wystarczy skontaktować się z właścicielem ciekawej, połączonej tematycznie witryny WWW i zaoferować mu wymianę nieaktywnego linku o link prowadzący do własnej treści.



Pozyskiwanie linków z komentarzy



Strategia pozyskiwania linków może opierać się także na komentarzach wstawianych na forach oraz blogach internetowych. Chociaż ta strategia jest absolutnie bezpłatna, używając jej trzeba działać ostrożnie.  Nie chcemy, by nasze komentarze zostały ocenione jako spam, w uwagi na to warto dodawać odpowiedzi i komentować na blogach i forach tak, żeby dawało to znaczenie dla użytkowników.



Ogłoszenia i katalogi



W ogłoszeniach i katalogach warto publikować informacje o swojej firmie. Z kolei w katalogach zamieszczać ciekawe wpisy firmowe. Katalogi i ogłoszenia mogą przyciągać do docelowej strony potencjalnych klientów, z uwagi na co warto szukać takie powiązane tematycznie o wysokiej jakości.




Informacje uzupełniające

Link building – technika pozyskiwania linków



By osiągnąć jak największą widoczność w internecie podejmowanie działań z działu pozycjonowania musi być jak najbardziej kompleksowe. Nie wystarczy optymalizować witryny tylko pod względem technicznym i pod względem treści, czyli wszelkich działań on site. Niezbędnym elementem są również działania off site, gdzie jednym z naistotniejszych elementów jest skuteczny link building. Czym jest link building? W prostym ujęciu to technika zdobywania linków prowadzących do strony docelowej, wywodzących się z rozmaitych źródeł. Z jakiego powodu w ogóle warto pozyskiwać linki? Profil linków umacnia wartość witryny docelowej wedle algorytmów Google i w ten sposób przyczynia się do poprawiania pozycji witryny w organicznych (nieodpłatnych) wynikach wyszukiwania. Najistotniejszym elementem tej metody jest pozyskiwanie linków głównie z wartościowych stron.  Serwisy niewielkiej wartości, zawierające bardzo dużo spamu oraz słabej treści mogą wywołać wynik pozycjonowania inny do zamierzonego. Ze względu na to tak zalecane jest, by budując swoją bazę linków prowadzących do witryny docelowej, brać takie portale, jakie zostaną uznane przez algorytmy Google za wartościowe.



Jaką strategią zdobyć dobre jakościowo linki?



Skoro najlepszymi źródłami pozyskiwania linków są te o najwyższej wartości, dobrze też zastanowić się, jak dowiedzieć się, czy wybrany link będzie dobry? Wliczane do przeważnie branych pod uwagę kryteriów są: wysoki ruch organiczny, pozycja wybranej strony w Google i jej własny profil linków. Na szczęście dzięki rozbudowanym strategiom pozyskiwania linków stworzono specjalne narzędzia, jakie określają wartość danej strony, a także umożliwiają dojście do profilu linków. Google ceni naturalność zachowań, co sprawia, że profil linków najlepiej mieć różnorodny. Używanie źródeł tylko o najwyższych wartościach nie będzie w pełni naturalne, dlatego do źródeł o wysokiej wartości, warto dodawać również źródła o średniej jakości. Kategorycznie unikamy tylko źródeł o niewielkiej lub zerowej wartości. Obok doboru źródeł linków o dużej jakości, trzeba także dopasować ich tematykę. Strategia pozyskiwania linków powinna opierać się o źródła głównie połączone z branżą. Dla przykładu zdobywając linki pozycjonujące dla witryny WWW w branży kosmetycznej, lepiej poszukiwać źródeł w tematach zdrowia i urody niż górskiego ekwipunku.



Strategie pozyskiwania linków



Strategii pozyskiwania linków jest bardzo dużo. Różnorodność źródeł linków budująco wpływa na pozycjonowanie, z uwagi na to powinno skoncentrować się na pozyskiwaniu linków z różnych miejsc.



Konkurencja



Dzięki temu, że istnieją programy, jakie w prosty sposób wyszukają profil linków, warto się nimi zainteresować. Wykupując dostęp do tego rodzaju narzędzia bez trudu uzyskamy profil linków konkurencji. Za sprawą takiego narzędzia można sprawdzić działania konkurenta oraz ocenić, co oddziałuje na jego pozycję w wyszukiwarce i tym samym podejść do przygotowania własnej strategii pozyskania linków.



Artykuły sponsorowane i gościnne



Gościnne artykuły cechują się obszerną treścią merytoryczną oraz brakiem formy reklamowej. Zwykle pisany jest w postaci artykułu eksperckiego albo poradnika. Głównym celem jest zdobycie naturalnego ruchu, co interesuje właściciela strony, na której znajdzie się tego typu artykuł.  Dla autora ważna jest możliwość umieszczenia wartościowego linku oraz przedstawienie się w roli znawcy w danej dziedzinie. Artykuł sponsorowany jest z reguły opłacany. Wydawca udostępnia miejsce, gdzie zostawiamy własny artykuł z odnośnikiem. Zazwyczaj dodatkową możliwością jest rozpowszechnienie artykułu w portalach społecznościowych. Artykuł może być ekspercki, promocyjny lub mieszany.



Portale społecznościowe i współpraca z partnerami



Używanie mediów społecznościowych połączonych z witryną docelową też może wywierać spory wpływ na budowanie dobrego profilu linków. Używając mediów społecznościowych zyskujemy szansę na to, że zainteresowani nami użytkownicy podadzą dalej nasze treści zawierające linki. Wymaganiem jest przygotowywanie atrakcyjnej treści, jaka zachęci do podania jej dalej. Natomiast współpraca z partnerami może obejmować np. strony dostawców, producentów lub dystrybutorów. Zazwyczaj wystarczy prośba umieszczenie linku (np. w formie graficznej logo) na stronie internetowej partnera biznesowego, w zamian za to samo lub na przykład rabat.



Dedykowane zaplecza



Stworzenie zaplecza dedykowanego nadal jest często stosowaną strategią pozyskiwania linków. Dobrze spreparowany portal działający jako zaplecze, jest bogaty w treści połączone z zawartością witryny docelowej. Z reguły tworzy się je w taki sposób, żeby były także ciekawe merytorycznie i wizualnie oraz nie posiadały spamu ani zbyt dużej ilości linków. Dedykowane zaplecze może bezpośrednio linkować do docelowej strony lub być elementem sieci linków.



Broken link building



Ta taktyka pozyskiwania linków pod pozycjonowanie jest trudna, ale pozwala na uzyskanie wysoko wartościowych linków. Broken link building oznacza wyszukiwanie zepsutych, nieaktywnych linków prowadzących do błędu 404. W miejsce niedziałającego linku proponujemy działający link na własnej witrynie. Aby to osiągnąć wystarczy skontaktować się z właścicielem interesującej, połączonej tematycznie strony WWW i zaoferować mu wymianę nieaktywnego linku o odsyłacz przenoszący do własnej treści.



Pozyskiwanie linków z komentarzy



Strategia pozyskiwania linków może polegać też na komentarzach umieszczanych na blogach i forach w sieci. Chociaż ta technika jest całkowicie bezpłatna, stosując ją trzeba postępowac ostrożnie.  Nie dopuszczamy, aby nasze komentarze były ocenione jako spam, dlatego lepiej dodawać odpowiedzi i komentować na forach i blogach w taki sposób, żeby miało to znaczenie dla użytkowników.



Katalogi i ogłoszenia



W ogłoszeniach i katalogach najlepiej umieszczać informacje na temat fiermy. Natomiast w katalogach zamieszczać atrakcyjne wpisy firmowe. Ogłoszenia i katalogi mogą przyciągać do naszej strony potencjalnych klientów, z uwagi na co warto szukać te powiązane tematycznie o wysokiej wartości.



Polecane strony:
www.agsmedia.com.pl
www.akro.com.pl
www.bagra.com.pl
www.cobra.com.pl
www.dfu.com.pl
www.escom.com.pl
www.fic.com.pl
www.hamal.com.pl
www.ib.com.pl
www.importal.pl
www.katalog-stron.eu
www.kbr.com.pl
www.kfk.com.pl
www.kor.com.pl
www.mcse.pl
www.mzp.com.pl
www.naszkatalog.pl
www.net-shop.pl
www.vartex.pl
www.zly.com.pl



CPV


  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
  • Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
Typ oferty
Sprzedaż
Kraj
Polska
Termin składania ofert
04.07.2022
Ważna od
10.09.2021
Branże
Usługi finansowe, Rolnictwo i leśnictwo, Handel, Przemysł obronny i zbrojeniowy, Pozostałe branże, Transport i logistyka, Produkcja i przetwórstwo metali, Przemysł jubilerski, Produkcja mebli, Turystyka, sport i rekreacja, Doradztwo/consulting/edukacja, Produkcja środków transportu, Budownictwo i architektura, Maszyny i urządzenia, Sektor kreatywny, Zdrowie i medycyna, IT/ICT,
Możliwy wolumen produkcji
10000
Minimalna wartość zamówienia
400.00
Waluta
EUR
Nabywcy poza granicami kraju
NIE

Inne oferty i przetargi

Okna


Na początek

Wybór okien do domu jest niezwykle ważny nie tylko z uwagi na estetykę i wygląd wnętrza, ale też z powodu innych równie ważnych przyczyn. Poza dostarczaniem światła, okna są izolatorami ciepła, chronią przed jego utratą oraz przed przypływem...


branże: Zdrowie i medycyna,Doradztwo/consulting/edukacja,Handel,IT/ICT,Usługi finansowe,Wydawnictwa,Fotografia,Muzyka,Film,Rzemiosło artystyczne,Wzornictwo i projektowanie mody,Media i reklama,Sektor kreatywny,Organizacja targów i wydarzeń,Turystyka, sport i rekreacja,Transport i logistyka,Architektura,Budownictwo,Budownictwo i architektura,Ochrona środowiska,Energia i surowce odnawialne,Pozostałe wyroby,Gry i zabawki,Sprzęt sportowy,Instrumenty muzyczne,Pozostałe branże,Przemysł jubilerski,Wyposażenie wnętrz,Drzwi i okna,Meble,Produkcja mebli,Pozostały sprzęt transportowy,Przemysł lotniczy i kosmiczny,Pojazdy szynowe,Statki i łodzie,Części i akcesoria samochodowe,Pozostałe pojazdy samochodowe,Autobusy,Samochody osobowe,Produkcja środków transportu,Narzędzia mechaniczne,Produkcja pozostałych maszyn,Maszyny dla przemysłu papierniczego,Maszyny dla przemysłu odzieżowego,Maszyny dla przetwórstwa spożywczego,Maszyny dla górnictwa i budownictwa,Maszyny dla metalurgii,Maszyny dla rolnictwa i leśnictwa,Maszyny ogólnego przeznaczenia,Pozostały sprzęt elektryczny,AGD,Oświetlenie,Pozostałe wyroby elektroniczne i optyczne,Instrumenty optyczne i sprzęt fotograficzny,Sprzęt medyczny/rehabilitacyjny,Aparatura pomiarowa i zegarki,Elektronika użytkowa,Komputery,Maszyny i urządzenia,Wojskowe pojazdy bojowe,Broń i amunicja,Przemysł obronny i zbrojeniowy,Produkcja metalowych wyrobów gotowych,Produkcja metali nieżelaznych,Produkcja metali żelaznych,Produkcja i przetwórstwo metali,Biotechnologia,Przemysł farmaceutyczny,Farmacja i biotechnologia,Przemysł petrochemiczny,Wyroby z gumy i tworzyw sztucznych,Pozostałe wyroby chemiczne,Kosmetyki,Farby i lakiery,Pestycydy,Wyroby chemiczne w formach podstawowych,Przemysł chemiczny i kosmetyczny,Poligraficzne,Papier,Wyroby z drewna (bez mebli),Przemysł drzewny i papierniczy,Pozostałe tekstylia,Dywany i dekoracje,Tekstylia,Wyroby skórzane,Odzież i obuwie,Odzież, tekstylia, wyroby skórzane,Produkty tytoniowe,Napoje alkoholowe,Pozostałe produkty spożywcze,Kawa, herbata i przyprawy,Słodycze,Wyroby mleczarskie,Oleje i tłuszcze spożywcze,Wyroby zbożowe, piekarske i mączne,Wyroby z warzyw i owoców,Wyroby z mięsa i ryb,Przetwórstwo spożywcze,Pozostałe górnictwo i wydobywanie,Węgiel kamienny i brunatny,Górnictwo i przemysł wydobywczy,Mięso,Ryby,Leśnictwo i pozyskiwanie drewna,Warzywa i owoce,Zboża,Rolnictwo i leśnictwo
data: 02.12.2021 - 31.05.2022  

NALEWARKI


 
 

Rodzaje aplikatorów etykiet dostępnych na rynku

Etykieciarki

Na początku musimy wyjaśnić, do czego właściwie etykieciarka służy. Otóż jest to maszyna fabryczna, której przeznacz...


branże: Zdrowie i medycyna,Doradztwo/consulting/edukacja,Handel,IT/ICT,Usługi finansowe,Wydawnictwa,Fotografia,Muzyka,Film,Rzemiosło artystyczne,Wzornictwo i projektowanie mody,Media i reklama,Sektor kreatywny,Organizacja targów i wydarzeń,Turystyka, sport i rekreacja,Transport i logistyka,Architektura,Budownictwo,Budownictwo i architektura,Ochrona środowiska,Energia i surowce odnawialne,Pozostałe wyroby,Gry i zabawki,Sprzęt sportowy,Instrumenty muzyczne,Pozostałe branże,Przemysł jubilerski,Wyposażenie wnętrz,Drzwi i okna,Meble,Produkcja mebli,Pozostały sprzęt transportowy,Przemysł lotniczy i kosmiczny,Pojazdy szynowe,Statki i łodzie,Części i akcesoria samochodowe,Pozostałe pojazdy samochodowe,Autobusy,Samochody osobowe,Produkcja środków transportu,Narzędzia mechaniczne,Produkcja pozostałych maszyn,Maszyny dla przemysłu papierniczego,Maszyny dla przemysłu odzieżowego,Maszyny dla przetwórstwa spożywczego,Maszyny dla górnictwa i budownictwa,Maszyny dla metalurgii,Maszyny dla rolnictwa i leśnictwa,Maszyny ogólnego przeznaczenia,Pozostały sprzęt elektryczny,AGD,Oświetlenie,Pozostałe wyroby elektroniczne i optyczne,Instrumenty optyczne i sprzęt fotograficzny,Sprzęt medyczny/rehabilitacyjny,Aparatura pomiarowa i zegarki,Elektronika użytkowa,Komputery,Maszyny i urządzenia,Wojskowe pojazdy bojowe,Broń i amunicja,Przemysł obronny i zbrojeniowy,Produkcja metalowych wyrobów gotowych,Produkcja metali nieżelaznych,Produkcja metali żelaznych,Produkcja i przetwórstwo metali,Biotechnologia,Przemysł farmaceutyczny,Farmacja i biotechnologia,Przemysł petrochemiczny,Wyroby z gumy i tworzyw sztucznych,Pozostałe wyroby chemiczne,Kosmetyki,Farby i lakiery,Pestycydy,Wyroby chemiczne w formach podstawowych,Przemysł chemiczny i kosmetyczny,Poligraficzne,Papier,Wyroby z drewna (bez mebli),Przemysł drzewny i papierniczy,Pozostałe tekstylia,Dywany i dekoracje,Tekstylia,Wyroby skórzane,Odzież i obuwie,Odzież, tekstylia, wyroby skórzane,Produkty tytoniowe,Napoje alkoholowe,Pozostałe produkty spożywcze,Kawa, herbata i przyprawy,Słodycze,Wyroby mleczarskie,Oleje i tłuszcze spożywcze,Wyroby zbożowe, piekarske i mączne,Wyroby z warzyw i owoców,Wyroby z mięsa i ryb,Przetwórstwo spożywcze,Pozostałe górnictwo i wydobywanie,Rudy metali,Ropa naftowa i gaz ziemny,Węgiel kamienny i brunatny,Górnictwo i przemysł wydobywczy,Mięso,Ryby,Leśnictwo i pozyskiwanie drewna,Warzywa i owoce,Zboża,Rolnictwo i leśnictwo
data: 02.12.2021 - 31.05.2022  

Zobacz więcej ofert