Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



PLATFORMA EPAVILION-POLAND.COM BRAMĄ DO AZJI

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Patrycja Operacz | 2017-10-16 07:36:05
chiny, eksport, handel, państwo środka, epavilion-poland.com, polska

W ramach promocji polskiego eksportu do Chin chcielibyśmy przedstawić Państwu stworzone przez firmę e-Roba Sp. z o.o. nowe narzędzie ePavilion-Poland.com służące pomocą w dotarciu do odbiorców z Azji.

W ramach promocji polskiego eksportu do Chin chcielibyśmy przedstawić Państwu stworzone przez firmę e-Roba Sp. z o.o. nowe narzędzie ePavilion-Poland.com służące pomocą w dotarciu do odbiorców z Azji.

 

Polska gospodarka opiera się o małe i średnie przedsiębiorstwa, które wytwarzają połowę polskiego PKB. Sektor MSP stanowi fundament polskiego rozwoju gospodarczego skupiając specjalistów i przedsiębiorców o dużym potencjalnie innowacyjnym i ogromnych ambicjach. Polscy przedsiębiorcy marzą dzisiaj o podbijaniu świata, którego gospodarcze centrum przesunęło się w stronę Azji, co widać zwłaszcza w Chinach. Rynki azjatyckie kuszą chłonnymi rynkami i perspektywą ponadprzeciętnego wzrostu.

 

Nie dziwi więc fakt, że Polscy przedsiębiorcy zachęceni samym rynkiem, a także planami gospodarczymi polskiego rządu, chcieliby podbić Państwo Środka i sąsiednie rynki. Niestety bariery informacyjne, prawne oraz finansowe powodują, że pojedyncze przedsiębiorstwa z sektora MSP nie mają szansy na sukces na tych rynkach. Konsumenci azjatyccy pozbawieni są więc szansy, aby poznać polskie produkty, które swoją jakością mogłyby zdobyć ich uznanie.

 

Produkty „Made in Poland” posiadają obecnie najbardziej pożądane cechy: gwarancje jakości, użycia naturalnych składników, ekologiczności. Wpisuje się to doskonale w coraz wyraźniejszy trend światowy dbania o zdrowie, poprzez dokonywanie odpowiednich wyborów żywnościowych czy form spędzania czasu. Polskie produkty mają niepowtarzalną szanse zaistnienia na rynkach azjatyckich, potrzebne są jednak odpowiednie narzędzia, która pozwolą polskim firmom pokonać gigantyczne bariery wejścia na te rynki.

 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom polskich przedsiębiorców, firma e-Roba Sp. z o.o. powołała do życia ePavilion-Poland.com. Rynek e-commerce rozwija się najdynamiczniej ze wszystkich gałęzi gospodarki, a także obwarowany jest najmniejsza liczbą barier prawnych. Konsumenci z Azji, a w szczególności z Chin cenią sobie dostęp do zagranicznych produktów, w szczególności wysokiej jakości oraz niedostępnych na rynkach lokalnych.

 

ePavilion-Poland.com to proste narzędzie, w postaci platformy e-commerce B2B, które oferuje polskim firmom z sektora MSP wykorzystanie własnego systemu w celu dotarcia do odbiorców w całej Azji. Wszelkie informacje o produkcie oraz usługach są przeniesione na format cyfrowy. Platforma jest niezwykle łatwa w obsłudze, główne funkcje to:

  • ochrona i zarządzanie kontem klienta,
  • dostęp do pełnej specyfikacji produktu,
  • możliwość wyboru różnego rodzaju transportu,
  • chińska i angielska wersja językowa

 

Dodatkowo ePavilion-Poland.com jest kompatybilna z innymi platformami e-commerce, takimi jak JD.com. Intuicyjny panel pozwala zagranicznym importerom zarządzać swoimi zamówieniami i dostosować transport do własnych potrzeb.

 

Platforma ePavilion-Poland.com powstała wokół idei integrowania polskich MŚP oraz wykorzystania siły Internetu do wypromowania marki „Made in Poland” na rynku azjatyckim. ePavilion-Poland.com to bez wątpienia rozwiązanie ułatwiające polskim MŚP wejście na zagraniczne rynki poprzez e-handel, bez obaw o skomplikowane przepisy importowe, trudne operacje i bariery językowe.

 

ePavilion-Poland.com współpracuje z platformą XGQQG.com - skupiająca 50 megamarketów z większością popularnych i promowanych produktów oraz 2,000 salonów „Momtime” z produktami z kategorii „matka z dzieckiem”.

 

ePavilion-Poland.com oparta jest o innowacyjny system baz danych umożliwiający analizę zachowania klienta. Systemy takie są skutecznie wykorzystywane przez wielkie koncerny, takie jak Amazon czy Alibaba. ePavilion-Poland.com oferuje je dla każdego polskiego przedsiębiorcy niezależnie od rozmiarów.

 

Wierzymy, że za kilka lat ePavilion-Poland.com stanie się ostatecznie centralnym portalem komunikacji dla polskich MŚP, które jako mocna zintegrowana grupa sięgną po rynki azjatyckie. Dołącz do ePavilion-Poland.com i spraw, że „Made in Poland” będzie rozpoznawalnym i wartościowym znakiem.

 

Polska Agencja Inwestycji i Handlu w ramach promocji polskiego handlu na bieżąco przedstawia nowe narzędzia mogące ułatwić polskim przedsiębiorcom eksport towarów do Azji. Jednocześnie informujemy, że działania eksportowe związane są z pewnym ryzykiem, za które PAIH nie ponosi odpowiedzialności. W związku z powyższym, w przypadku Państwa zainteresowania działalnością eksportową w ramach platformy ePavilion-Poland.com, prosimy o uzgadnianie wszystkich warunków współpracy z firmą e-Roba Sp. z o.o., która jest odpowiedzialna za w/w portal.

 


Informacje dodatkowe

  • Więcej informacji można uzyskać bezpośrednio za pomocą strony internetowej ePavilion-Poland.com.
  • Kontakt:

Marszałkowska 4 lok 5

00-590 Warszawa, Polska

tel.: +48 602 366 444

e-mail: krzysztof@e-roba.com