Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Kampania informacyjna w Internecie

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Patrycja Operacz | 2017-06-09 15:06:26
programy branżowe, rynki perspektywiczne, expo astana 2017, expo 2017, hannover messe 2017, wsparcie finansowe.

W lutym br. rozpoczynamy kampanię informacyjną w Internecie, poświęconą promocji programów dla eksporterów oraz promocji Marki Polskiej Gospodarki.

Celem kampanii jest poinformowanie potencjalnych beneficjentów o dostępnych programach promocji oraz o możliwości starania się o środki z 3.3.3 PO IR, a także zachęcenie do sięgania po szczegółowe informacje na temat dostępnych programów promocji oraz Marki Polskiej Gospodarki na Portalu Promocji Eksportu.

 

Grupą docelową kampanii są:

  • firmy z sektora MSP oraz mikroprzedsiębiorcy, właściciele firm, menadżerowie wyższego szczebla, w szczególności z branż: sprzęt medyczny, maszyny i urządzenia, kosmetyki, IT/ICT, biotechnologia i farmaceutyka, moda polska, budowa i wykańczanie budowli, jachty i łodzie, meble, polskie specjalności żywnościowe, sektor usług prozdrowotnych, części samochodowe i lotnicze,
  • firmy z sektora MSP oraz mikroprzedsiębiorcy, właściciele firm, menadżerowie wyższego szczebla, w szczególności zainteresowani eksportem do Algierii, Meksyku, Indii, Iranu i Wietnamu,
  • firmy z sektora MSP oraz mikroprzedsiębiorcy zainteresowani udziałem w targach Hannover Messe 2017 oraz Wystawie Światowej EXPO w Astanie w 2017 r.

Kampania przekierowuje zainteresowanych do szczegółowych informacji na temat programów promocji dostępnych na Portalu Promocji Eksportu.

Akcja informacyjna prowadzona będzie na Facebooku na fanpagu Fundusze UE, na dużych portalach w sekcjach gospodarczych i biznesowych (money.pl, biznes.onet.pl oraz wyborcza.biz) oraz w sieci Google.

Przypominamy, że w ostatnim czasie uruchomionych zostało:

Kampania informacyjno-promocyjna realizowana jest w ramach projektu „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand” 3.3.2 Program Operacyjny Inteligentny Rozwój (PO IR).