Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Promocja polskiego sektora budowlanego i wykończenia wnętrz w Kanadzie

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Rafał Pawlak | 2016-12-05 15:53:04
sektor budowlany, wykończenie wnętrz, targi przemysłu budowlanego, the building show, construct canada

Wydział Promocji Handlu i Inwestycji w Montrealu promował ofertę polskich firm sektora budowlanego na największych targach przemysłu budowlanego w Kanadzie „Building Show”.

W ramach stoiska Wydziału na targach prezentowane były materiały promocyjno-informacyjne szeregu polskich producentów materiałów budowlanych i wykończeniowych. W szczególności uczestnicy targów mogli zapoznać się z ofertą następujących firm prezentowanych na stoisku:

- „Aluplast” (producent profili okiennych);

- „Barlinek” (producent podłóg i paneli drewnianych);

- „BRW” (producent mebli);

- „Dako” (producent stolarki okiennej);

- „Deco Polska” (producent farb, tynków i podkładów);

- „Elpe Elektroprodukt” (producent urządzeń grzewczych);

- „Elwiz” (producent okien i drzwi).

- „Flowair” (producent systemów grzewczych i wentylacyjnych);

- „Fakro” (producent okien dachowych);

- „Grupa Nowy Styl” (producent mebli);

- „Izodom 2000” (projektowanie i budowa budynków energooszczędnych);

- „Kan-Therm” (producent instalacji wodnych, wentylacyjnych i grzewczych);

- „Klimat Solec” (wykonawca instalacji wentylacyjnych i grzewczych);

- „King Klinkier” (producent materiałów elewacyjnych);

- „ML System” (producent systemów fotowoltaicznych);

- „Paged” (producent mebli);

- „Szynaka” (producent mebli);

- „Tioman” (producent znaków i oznaczeń drogowych);

- „Topmet” (producent opraw oświetleniowych).

 

Ponadto ze stosika Wydziału korzystał przedstawiciel firmy „BudMat” (producent metalowych dachów i wyposażenia dachowego). Odrębne stoisko na wystawie miała także firma „Fakro” (producent okien dachowych).

Stoisko Wydziału cieszyło się dużym zainteresowaniem odwiedzających targi. Odwiedził je również Konsul Generalny RP w Toronto Grzegorz Morawski.

 

* * *

Sektor budowlany generuje ok. 6% kanadyjskiego PKB i zatrudnia 1,2 mln Kanadyjczyków. Wartość realizowanych w 2015 r. w Kanadzie projektów budowlanych szacowana jest na blisko 300 mld CAD (ocenia się, że ich wartość przekroczy 340 mld CAD w 2017 r.), w tym wartość pozwoleń na budowę wydanych w 2015 r. przekroczyła 85 mld CAD (z czego ponad 50 mld CAD to pozwolenia na budowę obiektów mieszkalnych). Warto również podkreślić, iż obecny rząd kanadyjski deklaruje przeznaczenie 125 mld CAD na inwestycje infrastrukturalne w ciągu najbliższych 10 lat.

„The Building Show” to największe wydarzenie szeroko rozumianej branży budowlanej w Kanadzie, w przedsięwzięciach z tego cyklu bierze udział co roku około 1600 wystawców ze 100 krajów oraz odwiedza je około 30 tys. osób z branży projektowania, budownictwa, wyposażenia wnętrz. Obejmują one targi branży budowlanej i wykończeniowej „Construct Canada”, forum sektora nieruchomości „PM Expo”, targi usług remontowych i wyposażenia wnętrz „Home Builder & Renovation Expo”, wystawę technologii budowalnych z wykorzystaniem betonu „World of Concrete Pavilion” oraz konferencję branży architektoniczno-projektowej „IIDEX Canada”.

Stoiska Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji w Montrealu, organizowane na wybranych targach w Kanadzie, pozostają do dyspozycji polskich firm zainteresowanych promocją swoich wyrobów na kanadyjskim rynku. Informację o stosikach można znaleźć na stronie internetowej Wydziału, w przypadku zainteresowania skorzystaniem ze stoiska prosimy o bezpośredni kontakt z Wydziałem.

Źródło: Wydział Promocji Handlu i Inwestycji w Montrealu



Czy ta informacja była pomocna?
TAK/NIE 0 0