Była to już szesnasta edycja tej imprezy. Jest to jedna z najważniejszych wystaw targowych sektora urody w Malezji. Imprezie towarzyszą pokazy i konkursy (moda, fryzjerstwo, make-up, oferta spa, masaż relaksacyjny i leczniczy), a także sprzedaż kosmetyków i usług dla zdrowia i urody oraz seminaria z zakresu kosmetologiii prezentacje produktowe. Oprócz samych kosmetyków, obecne były urządzenia dla chirurgii plastycznej, korekcji urody, a także przybory i urządzenia dla fryzjerstwa i wizażu. Po raz pierwszy zorganizowano ekspozycję kosmetyków certyfikowanych halal (jakkolwiek w Malezji nie ma takiego wymogu formalnego, wielu regionalnych producentów certyfikuje wyroby, aby zagospodarować rynek muzułmański Indonezji, Malezji, Brunei Darussalam i Bliskiego Wschodu).
Podczas wystawy prezentowane były produkty z 22 krajów (Australia, Brunei Darussalam, Chiny, Francja, Hiszpania, Hongkong, Indie, Indonezja, Japonia, Kanada, Korea Płd., Malezja, Niemcy, Pakistan, Polska, Singapur, Szwajcaria, Tajwan, Tajlandia, USA, W.Brytania i Włochy), przy czym pawilony narodowe zorganizowane były przez Republikę Korei, Tajwan, Tajlandię i Singapur. Dominowały zdecydowanie kosmetyki koreańskie i tajwańskie.
Polskie kosmetyki były prezentowane na stoisku WPHI w Kuala Lumpur, a także na stoiskach lokalnych dystrybutorów.
Firmy, które zdecydowały się na bezpośrednie uczestnictwo lub praezentację oferty, to:
- Miraculum – kosmetyki do makijażu z serii JOKO
- Verona – kosmetyki do makijażu, farby do włosów (marki: Revia, Vollare, Ingrid i Ryana)
- Floslek – dermokosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, modelowania ciała,
- Barwa - kosmetyki do pielęgnacji ciała oraz kosmetyki dla dzieci (marki: Bebi, Barwa Ziołowa, Barwa Harmonii, Barwa Naturalna, Barwa Siarkowa, Balnea, Barwa Hipoalergiczna),
- Aflofarm – kosmetyki do pielęgnacji skóry oraz suplementy diety.
- Farmona - linia Tutti Frutti, odżywki dla skóry, olejki modelujące itd.)
- Green Pharmacy - ziołowe kosmetyki do pielęgnacji ciała i włosów.
W opinii AVON, rynek Malezji jest rynkiem o wiele bardziej chłonnym w segmencie „Premium” i „A” od, np. rynku Indonezji, gdzie pomimo olbrzymiej liczny ludności, import jest umiarkowany, ze względu na niższe dochody i bardzo dużą produkcję kosmetyków indonezyjskich o bardzo dobrej jakości.
Powtarzalna obecność na wystawach i targach kosmetycznych w Malezji jest koniecznością. W tym roku byliśmy już poszukiwani przez lokalnych dystrybutorów, którzy chcieli zapoznać się z polskimi produktami, a które pamiętali z 2015 r. O polskie kosmetyki pytali się także goście z Indonezji, Kambodży, Tajlandii, Chin i Hongkongu.
Zapraszamy do objerzenia naszej relacji fotograficznej z wystawy i uczestnictwa bezpośredniego w tej wystawie za rok.
Galeria
Zobacz więcej
Beauty1
2016-10-19 08:50:23 | Dodał:

Beauty2
2016-10-19 08:50:28 | Dodał:

Beauty3
2016-10-19 08:50:31 | Dodał:

Beauty4
2016-10-19 08:50:32 | Dodał:

Beauty5
2016-10-19 08:50:33 | Dodał:

Beauty6
2016-10-19 08:50:34 | Dodał:

Beauty7
2016-10-19 08:50:36 | Dodał:

Beauty8
2016-10-19 08:50:37 | Dodał:

Beauty9
2016-10-19 08:50:38 | Dodał:

Beauty10
2016-10-19 08:50:39 | Dodał:

Beauty11
2016-10-19 08:50:40 | Dodał:

Beauty12
2016-10-19 08:50:44 | Dodał:

Beauty13
2016-10-19 08:50:46 | Dodał:

Beauty14
2016-10-19 08:50:47 | Dodał:

Beauty15
2016-10-19 08:50:48 | Dodał:

Beauty16
2016-10-19 08:50:49 | Dodał:

Beauty17
2016-10-19 08:50:50 | Dodał:

Beauty18
2016-10-19 08:50:51 | Dodał:

Beauty19
2016-10-19 08:50:52 | Dodał:

Beauty20
2016-10-19 08:50:53 | Dodał:

Beauty21
2016-10-19 08:50:54 | Dodał:

Beauty22
2016-10-19 08:50:55 | Dodał:

Beauty23
2016-10-19 08:50:56 | Dodał:

Beauty24
2016-10-19 08:50:57 | Dodał:

Beauty25
2016-10-19 08:50:58 | Dodał:

Beauty26
2016-10-19 08:50:59 | Dodał:

Beauty27
2016-10-19 08:51:00 | Dodał: