Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



The Buildings Show 2017 PL

The Buildings Show 2017


Rodzaj wydarzenia
Targi

Średnia liczba odwiedzających (z 3ch lat)
30500

Średnia liczba wystawców (z 3ch lat)
1600

Polski akcent
ZBH uczestniczy

29. edycja największych w Kanadzie i jednych z największych w Ameryce Północnej targów budowlanych i wyposażenia wnętrz The Buildings Show odbędzie się w Toronto w dniach 29 listopada - 1 grudnia 2017 r.

 

Na targach obecne będzie stoisko Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, w ramach którego promowana będzie polska gospodarka i oferta polskich firm zainteresowanych rozwijaniem kontaktów biznesowych na rynku kanadyjskim.

 

Targi The Buildings Show są uznawane za najważniejsze wydarzenie branżowe w Kanadzie dedykowane  profesjonalistom z branży projektowania, budowlanej, wyposażenia wnętrz, itd. W trakcie wydarzenia prezentowane są produkty, zdobywane kontakty i narzędzia edukacyjne niezbędne do prowadzenia działalności gospodarczej w branży budowlanej.

 

W ramach targów odbywają się równoczesne imprezy, którym przyporządkowane są odpowiednie sektory powierzchni wystawowej oraz konferencje:

  • HomeBuilder & Renovator Expo - budowa domów mieszkalnych i wykończenia wnętrz;
  • PM Expo - zarządzanie nieruchomościami;
  • The World of Concrete Pavilion (dawniej Concrete Canada) - technologie budowlane z wykorzystaniem betonu;
  • IIDEX Canada - część targów dedykowana architektom wnętrz i projektantom;
  • Construct Canada - corocznie wystawcy targów Construct Canada reprezentują szeroki wachlarz branż i produktów powiązanych z branżą budowlaną, wyposażenia domów i mieszkań, technologii budowlanych i środowiskowych, inżynierii lądowej, ogrzewania, wentylacji i chłodzenia powietrza (HVAC) itd.

 

W trakcie tegorocznej edycji swoją ofertę zaprezentują przedstawiciele firm m.in. z: Polski, Brazylii, Chin, Francji, Niemiec, Australii, USA, Grecji, Portugalii, Anglii, Turcji (łącznie z 54 różnych krajów).

 

W ubiegłorocznej 28. edycji targów wzięło udział ponad 1600 wystawców, w tym ponad 100 międzynarodowych wystawców i 30000 profesjonalistów z branży handlowej.

 

Do odwiedzających targi należeli w szczególności:

  • architekci i przedstawiciele biur architektonicznych i projektowych, poszukujący nowych produktów, rozwiązań technologicznych w budownictwie, nieznanych materiałów wykończeniowych itd.;
  • potencjalni dystrybutorzy lub przedstawiciele handlowi, zainteresowani nawiązaniem kontaktów z zagranicznymi firmami, w celu reprezentowania firmy oraz sprzedaży produktów na rynku kanadyjskim, jak również przedstawiciele hurtowni i sieci sklepów;
  • projektanci wnętrz;
  • indywidualni odbiorcy, poszukujący produktów do swoich domów i mieszkań,
  • tzw. inwestorzy instytucjonalni - przedstawiciele administracji rządowej, gmin i społeczności lokalnych, odpowiedzialni za inwestycje lokalne (np. remonty szkół, placówek ochrony zdrowia, obiektów sportowych itd.);
  • profesjonaliści z branży budowlanej i wykończeniowej bezpośrednio wykonujący prace budowlane, remontowe itd., często doradzający inwestorom w wyborze konkretnych materiałów lub rozwiązań technicznych;
  • deweloperzy i właściciele nieruchomości planujący inwestycje budowlane, zarządcy nieruchomości i menedżerowie branży budowlanej;
  • producenci i dystrybutorzy sprzętu, narzędzi, środków transportu itd., materiałów budowlanych i wykończeniowych itp.

 

Targi The Buildings Show 2017 stanowić będą bardzo dobrą okazję do zaprezentowania firmy i jej oferty oraz do nawiązania kontaktów biznesowych.

 

Zapraszamy polskie firmy do wzięcia udziału The Buildings Show 2017 np. w jednej z następujących form:

  • bezpośredniego udziału jako samodzielny wystawca;
  • delegowania pracownika do udziału w polskim stoisku informacyjno-promocyjnym organizowanym przez ZBH Toronto. Powierzchnia stoiska będzie udostępniana do prezentacji materiałów promocyjnych firmy, wyświetlania filmów lub prezentacji, prowadzenia spotkań i rozmów biznesowych z potencjalnymi zainteresowanymi itd.
  • przesłania do organizatora stoiska materiałów promocyjnych nt. firmy i jej produktów (foldery, ulotki, broszury, katalogi itd.), celem prezentacji i przekazywania potencjalnym zainteresowanym.

 

Więcej szczegółowych informacji można uzyskać: