Wydział Promocji Handlu i Inwestycji wraz z Polską Izbą Handlowo-Przemysłową we Francji zaprasza polskie firmy do udziału w spotkaniu szkoleniowym poświęconym zasadom współpracy z francuskimi sieciami i wprowadzania produktów pod marką własną sieci (private label), które odbędzie się w Paryżu w dniu 25 kwietnia 2017 r. (w godz. 10:00-14:00).
Zachęcamy do udziału firmy z sektora:
- rolno-spożywczego,
- chemiczno-gospodarczego,
- tekstylnego.
Współpraca z sieciami handlowymi na zasadach private label jest najprostszym (co nie znaczy, że prostym!) sposobem wejścia na rynek francuski i z tej możliwości korzysta już wiele polskich firm. Doświadczenia zagranicznych firm wskazują, że produkcja pod marką dystrybutora często stanowi tylko wstęp do dalszej kooperacji i sprzedaży produktów pod własną marką. Promocja w ramach private label bywa dla producentów sposobem na sprawdzenie preferencji konsumenckich Francuzów oraz na „oswojenie” ich z nieznanym produktem.
Podczas szkolenia omówione zostaną praktyczne aspekty związane ze współpracą z siecią handlową, warunki (jakościowe i logistyczne) stawiane przez sieci oraz wskazówki dotyczące negocjacji umowy z sieciami.
Szczegółowy program oraz warunki uczestnictwa zostały zamieszczone w załączniku: Program 25.04.2017