Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



sial-banner PL

SIAL 2017


Rodzaj wydarzenia
Targi

Witryna wydarzenia

Polski akcent
WPHI uczestniczy


Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Dżakarcie zaprasza firmy polskie do uczestnictwa w międzynarodowej wystawie „SIAL InterFOOD", która odbędzie się w dniach 22-25 listopada 2017 r. w stolicy Indonezji - Dżakarcie. Zachęcamy również do przesłania materiałów promocyjnych na stoisko naszego wydziału.

 

Wystawa przeznaczona jest dla przedsiębiorców z takich sektorów jak:

  • żywność i napoje: wyroby gotowe do spożycia, mrożonki, półprodukty, produkty świeże, nabiał, produkty mleczne, pieczywo i wyroby cukiernicze, dodatki do żywności, zdrowa żywność, napoje alkoholowe,
  • usługi i urządzenia dla hotelarstwa, wyposażenie kuchni, barów, kawiarni, restauracji.

 

Więcej informacji na temat targów znajdą Państwo na stronie internetowej.

 

Ubiegła edycja imprezy zgromadziła ponad 560 wystawców z 20 krajów; odwiedziło ją ponad 37 tys. osób.

 

Przedsiębiorców zainteresowanych prezentacją swojej oferty na stoisku WPHiI, prosimy o przesłanie materiałów promocyjnych w języku angielskim bezpośrednio na adres naszego biura:

 

Trade and Investment Promotion Section

Embassy of the Republic of Poland

Jl. HR. Rasuna Said Kav. X Blok IV/3

Jakarta 12950

Indonesia

 

Wysyłki prosimy dokonać kurierem z minimum trzytygodniowym wyprzedzeniem!

 

W Indonezji najlepiej obsługiwana jest sieć DHL, UPS i EMS Pocztex.

 

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym biurem:

 

email: jakarta@trade.gov.pl, tel.: +62 21 25 25 947, fax: +62 21 25 25 960

***

Indonezja

  • ponad 250-milionowa populacja, rosnąca klasa średnia,
  • 16-ta największa gospodarka świata, największa gospodarka ASEAN,
  • 5,2% wzrost PKB,
  • rozwijający się sektor turystyczny; ok. 12 mln turystów zagranicznych rocznie,
  • duża liczba nowopowstających obiektów handlowych, hoteli, restauracji, kawiarni.

Wg. Indonezyjskiego Stowarzyszenia Producentów Art. Spożywczych i Napojów, wartość sprzedaży w sektorze spożywczym to ponad 70 mld USD.

Rośnie sprzedaż gotowych produktów. Zwiększa się liczba nowoczesnych sklepów z odpowiednim wyposażeniem do przechowywania art. spożywczych (lodówki, zamrażarki, chłodnie itp.), wzrasta również liczba sieci fast-food, hoteli, co wiąże się z większym zapotrzebowaniem na produkty importowane. Wraz z zwiększonymi dochodami, rośnie świadomość Indonezyjczyków dot. zdrowego odżywiania się. Coraz częściej decyzje dot. art. spożywczych podejmowane są w oparciu o walory zdrowotne danych produktów. Artykuły zagraniczne, często uważane są za zdrowsze i o lepszej jakości.

 

Produkty, które mogą spotkać się z zainteresowaniem lokalnych klientów to m.in.: nabiał, w tym sery, jogurty, napoje na bazie mleka, produkty klasy premium (np. dżemy, konfitury, przetwory z owoców i warzyw), alkohole, zdrowa żywność, jak również półprodukty, np.: mleko w proszku, kazeina, serwatka, zabielacze do napojów.

 

Firmy polskie z sektora spożywczego, rozważające wejście na rynek indonezyjski, powinny sprawdzić możliwość uzyskania certyfikatu Halal, który w znaczący sposób może pomóc w pozytywnym odbiorze produktu na rynku lokalnym. (informacja poprzez WPHI w Dżakarcie).

branże: Maszyny dla przetwórstwa spożywczego, Mięso, Ryby, Warzywa i owoce, Oleje i tłuszcze spożywcze, Wyroby z warzyw i owoców, Słodycze, Przetwórstwo spożywcze, Napoje alkoholowe

Targi
Indonezja - Dżakarta
2017-11-22 - 2017-11-25
Dodał: Patrycja Operacz