Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Polish Choice of the Year 2016 PL

Polish Choice of the Year 2016


Rodzaj wydarzenia
Konferencja

Witryna wydarzenia

Polski akcent
WPHI rekomenduje

Trwa etap nominacji do plebiscytu Polish Choice of the Year 2016

 

Wystartowała tegoroczna edycja Polish Choice of the Year! To plebiscyt, w którym polscy konsumenci z Wielkiej Brytanii mogą wskazać i docenić te z marek obecnych na rynku brytyjskim, które lubią, cenią i uważają za przyjazne.

 

Kolejna edycja Polish Choice of the Year dotyczy tych produktów oraz usług, które w minionym roku najbardziej zasłużyły na zaszczytne miano Polskiego Wyboru.

 

Kto może wziąć udział w plebiscycie?

Zgłoszenia do plebiscytu przyjmowane są zarówno od marek, jak i klientów. Po etapie zgłoszeń następuje etap głosowania, w którym konsumenci za pośrednictwem internetu oddają swoje głosy na najlepsze ich zdaniem produkty i usługi. W 2016 roku plebiscyt obejmuje 18 kategorii. Przyznany zostanie także tytuł Super Polish Choice of the Year dla marki, która zbierze największą ilość głosów spośród wszystkich kategorii.

 

Dlaczego warto?

Udział w plebiscycie wiąże się z licznymi korzyściami, jakie przedsiębiorcy mogą już na etapie eliminacji jak i w późniejszym czasie, wykorzystać do osiągnięcia swoich celów biznesowych i wizerunkowych. Polskie firmy mogą śmiało stanąć na podium, wyprzedzając niejedną brytyjską markę. Udowodniła tego zeszłoroczna edycja plebiscytu.

 

Nominacja w plebiscycie Polish Choice to:

  • Prestiż i rozpoznawalność marki. Firmy rozpoznawalne maja obroty o 30% większe niż te nieznane.
  • Budowanie wizerunku marki, a co za tym idzie pozyskanie w przyszłości większej ilości klientów i zwiększenie zysków.
  • Wizerunek marki jako firmy polecanej i wybranej przez konsumentów – nic nie działa lepiej jak polecenie i zaufanie!
  • Zaangażowanie klientów w głosowanie, które przełoży się na wzmocnienie z nimi więzi i budowę silnych relacji.
  • Certyfikat będący świadectwem silnej pozycji firmy na rynku.
  • Udział w Gali dający możliwość nawiązania atrakcyjnych kontaktów biznesowych (networking) oraz wymiany wiedzy i doświadczeń.

 

Edycja 2016:

  • I etap – czas zgłaszania kandydatów: 1 lutego – 29 lutego 2016 (do godz. 23.59)
  • II etap – głosowanie online: 1 marca – 31 marca 2016 r. (do godz. 23.59)
  • III etap – wręczenie nagród, które nastąpi 9 kwietnia 2016 roku w Londynie

 

Formularz zgłoszeniowy oraz więcej informacji o plebiscycie dostępnych jest na stronie: www.polishchoice.co.uk

branże: Pozostałe branże, Media i reklama, Handel

Konferencja
Wielka Brytania - Londyn
2016-04-09
Dodał: Anna Woińska