28. edycja największych w Kanadzie i jednych z największych w Ameryce Północnej targów budowlanych i wyposażenia wnętrz Construct Canada odbędzie się w Toronto w dniach 30 listopada - 2 grudnia 2016 r.
Analogicznie jak na przestrzeni ostatnich lat, tradycyjnie na targach obecne będzie stoisko informacyjno-promocyjne Wydział Promocji Handlu i Inwestycji w Montrealu w ramach którego promowana jest polska gospodarka i oferta polskich firm, zainteresowanych rozwijaniem kontaktów biznesowych na rynku kanadyjskim.
Construct Canada jest uznawane za najważniejsze wydarzenie branżowe w Kanadzie dla profesjonalistów z branży projektowania, budowlanej, wyposażenia wnętrz, itd., podczas którego prezentowane są produkty, zdobywane kontakty i narzędzia edukacyjne niezbędne do prowadzenia działalności gospodarczej w branży budowlanej.
W ramach targów Construct Canada odbywają się równoczesne imprezy, którym przyporządkowane są odpowiednie sektory powierzchni wystawowej oraz konferencje, i noszą nazwy:
- HomeBuilder&Renovator Expo –budowa domów mieszkalnych i wykończenia wnętrz;
- PM Expo–zarządzanie nieruchomościami;
- The World of Concrete Pavilion (dawniej Concrete Canada) – technologie budowlane z wykorzystaniem betonu;
- IIDEX Canada – część targów dedykowana architektom wnętrz i projektantom;
- Construct International – wystawa ukierunkowana na wystawców międzynarodowych i spotkania z delegatami zagranicznymi oraz możliwości biznesu w skali międzynarodowej. W tegorocznej edycji obecni byli przedstawiciele firm min.: z Polski, Brazylii, Chin, Francji, Niemiec, Izraela, Holandii, Korei Płd. Tajwanu i Turcji;
- Real Estate Forum – sesje konferencje i seminaria tematyczne poświęcone kanadyjskiemu rynkowi nieruchomości, zarządzania budynkami itd.
Corocznie wystawcy targów Construct Canada reprezentują szeroki wachlarz branż i produktów powiązanych z branżą budowlaną, wyposażenia domów i mieszkań, technologii budowlanych i środowiskowych, inżynierii lądowej, ogrzewania, wentylacji i chłodzenia powietrza (HVAC) itd.
W ubiegłorocznej, 27. edycji targów wzięło udział ponad 1600 wystawców w tym ponad 100 międzynarodowych wystawców.
Do odwiedzających targi należeli w szczególności:
- Architekci i przedstawiciele biur architektonicznych i projektowych, poszukujący nowych produktów, rozwiązań technologicznych w budownictwie, nieznanych materiałów wykończeniowych itd.;
- potencjalni dystrybutorzy lub przedstawiciele handlowi, zainteresowani nawiązaniem kontaktów
z zagranicznymi firmami, w celu reprezentowania firmy oraz sprzedaży produktów na rynku kanadyjskim, jak również przedstawiciele hurtowni i sieci sklepów; - projektanci wnętrz;
- indywidualni odbiorcy, poszukujący produktów do swoich domów i mieszkań,
- przedstawiciele administracji rządowej, gmin i społeczności lokalnych, odpowiedzialni
za inwestycje lokalne (np. remonty szkół, placówek ochrony zdrowia, obiektów sportowych, itd.),
tzw. inwestorzy instytucjonalni; - profesjonaliści branży budowlanej i wykończeniowej bezpośrednio wykonujący prace budowlane, remontowe, itd., często doradzający inwestorom wybór konkretnych materiałów lub rozwiązań technicznych;
- deweloperzy i właściciele nieruchomości planujący inwestycje budowlane, zarządcy nieruchomości
i menedżerowie branży budowlanej; - producenci i dystrybutorzy sprzętu, narzędzi, środków transportu, itd., materiałów budowlanych
i wykończeniowych, itp.
Relacja z zeszłorocznej edycji targów znajduje się pod adresem:
Targi Construct Canada 2016 stanowić będą bardzo dobrą okazję do zaprezentowania firmy i jej oferty oraz do nawiązania kontaktów biznesowych.
Zapraszamy polskie firmy do wzięcia udziału w Construct Canada 2016 np. w jednej z następujących form:
- bezpośredniego udziału jako samodzielny wystawca;
- delegowania pracownika do udziału w polskim stoisku informacyjno-promocyjnym organizowanym przez WPHI Montreal. Powierzchnia stoiska będzie udostępniana do prezentacji materiałów promocyjnych firmy, wyświetlania filmów lub prezentacji, prowadzenia spotkań i rozmów biznesowych z potencjalnymi zainteresowanymi, itd.
- przesłania do organizatora stoiska materiałów promocyjnych nt. firmy i jej produktów (foldery, ulotki, broszury, katalogi, itd.), celem prezentacji i przekazywania potencjalnym zainteresowanym.
Więcej szczegółowych informacji można uzyskać w naszym Wydziale pod adresem e-mail: montreal@trade.gov.pl oraz na oficjalnej stronie internetowej targów pod adresem: http://www.constructcanada.com/