Wyszukiwanie zaawansowane (99):
Treści powiązane dla:
Sprzedaż za granicą – jak przygotować swój sklep?Wyniki
- Wszystko
- Aktualności (12)
- Wiedza (63)
- Kalendarz (8)
- Centrum Wsparcia (16)
-
Artykuł
Feria Internacional del Aire y del Espacio FIDAE – Targi w Chile
Między 5 a 10 kwietnia w Santiago de Chile odbyły się Międzynarodowe targi lotniczo-kosmiczne FIDAE ...
ArtykułPromocja Polski w stanie Wiktoria w Australii
8 kwietnia 2022 r. w Melbourne odbyła się konferencja zorganizowana przez Zagraniczne Biuro Handlowe...
InstytucjaPolska Izba Spedycji i Logistyki
Polska Izba Spedycji i Logistyki zrzesza przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarcza polega...
SzkolenieEksport własności intelektualnej – od czego zacząć?
Własność intelektualna i jej ochrona są ważnymi zagadnieniami. Każdy z nas codzienne ma kontakt z pr...
ArtykułPoznaj swoje możliwości logistyczne – ryzyka i koszty
Zarówno w eksporcie tradycyjnym i e-commerce będziemy musieli ponieść koszty związane z transportem ...
ArtykułProces i kanały sprzedaży – jak będziemy sprzedawać?
W tej sekcji pomożemy Tobie w przygotowaniu konkretnych założeń operacyjnych Twojej strategii ekspor...
ArtykułJak dotrzeć do klientów międzynarodowych?
Pierwszych klientów zagranicznych możemy zdobyć na różne sposoby. Na początku uruchommy nasze sieci ...
ArtykułZadowolenie klienta – Poznaj swojego odbiorcę
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B...
ArtykułAnaliza SWOT – jak przeprowadzić analizę strategiczną?
Poznaj SWOT - analizę mocnych stron, słabych stron, szans oraz zagrożeń. Pomoże Ci ona w uporządkowa...
ArtykułZadowolenie klienta – jak dotrzeć do konsumentów?
Nawiążmy współpracę z osobą, która posiada ekspercką wiedzę o kraju, do którego chcemy eksportować. ...
-
Brak wyników dla wybranego zestawu filtrów. Zmień ustawienia filtrów i spróbuj ponownie.
-
Artykuł
Efektywne zarządzanie logistyką w eksporcie
Eksport oznacza zwiększenie wolumenu naszej produkcji lub świadczonych przez nas usług. Czy na pewno...
ArtykułSpecyfika rynku – jak ją wykorzystać?
Czy produkty i usługi spotkają się z odpowiednim popytem na wybranym rynku? Aby odpowiedzieć na to ...
ArtykułZadowolenie klienta – jak dotrzeć do konsumentów?
Nawiążmy współpracę z osobą, która posiada ekspercką wiedzę o kraju, do którego chcemy eksportować. ...
ArtykułAnaliza SWOT – jak przeprowadzić analizę strategiczną?
Poznaj SWOT - analizę mocnych stron, słabych stron, szans oraz zagrożeń. Pomoże Ci ona w uporządkowa...
ArtykułZadowolenie klienta – Poznaj swojego odbiorcę
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B...
ArtykułJak dotrzeć do klientów międzynarodowych?
Pierwszych klientów zagranicznych możemy zdobyć na różne sposoby. Na początku uruchommy nasze sieci ...
ArtykułProces i kanały sprzedaży – jak będziemy sprzedawać?
W tej sekcji pomożemy Tobie w przygotowaniu konkretnych założeń operacyjnych Twojej strategii ekspor...
ArtykułPoznaj swoje możliwości logistyczne – ryzyka i koszty
Zarówno w eksporcie tradycyjnym i e-commerce będziemy musieli ponieść koszty związane z transportem ...
SzkolenieEksport własności intelektualnej – od czego zacząć?
Własność intelektualna i jej ochrona są ważnymi zagadnieniami. Każdy z nas codzienne ma kontakt z pr...
ArtykułCzechy e-handlem stoją. To szansa dla polskich firm
Zaledwie 5 proc. polskich firm sprzedających towary online wysyła je za granicę. E-handel zyskuje je...
-
Brak wyników dla wybranego zestawu filtrów. Zmień ustawienia filtrów i spróbuj ponownie.
-
Brak wyników dla wybranego zestawu filtrów. Zmień ustawienia filtrów i spróbuj ponownie.