Konkurs Polska Firma – Międzynarodowy Czempion
16.09.2022
Do 24 października 2022 r. trwa nabór zgłoszeń do konkursu Polska Firma – Międzynarodowy Czempion. Konkurs promuje aktywność polskich firm na światowych rynkach.
W 11. edycji o nagrodę w kategoriach Inwestor i Eksporter, a także w kategoriach dodatkowych (Czempion zrównoważonego rozwoju – ekologia, Czempion zrównoważonego rozwoju – społeczeństwo, Globtroter, Czempion cyfrowego eksportu) mogą ubiegać się wszystkie polskie firmy prywatne (w których decyzyjność jest w rękach polskiego kapitału prywatnego) oraz polskie firmy z udziałem Skarbu Państwa, które:
- w ciągu ostatnich trzech lat (2019-2021) dokonały inwestycji zagranicznej, wybudowały poza granicami Polski zakład produkcyjny, centrum usługowe, sieć dystrybucji lub przejęły zagraniczną firmę i/lub
- prowadzą szeroko zakrojoną działalność eksportową i odnoszą sukcesy na zagranicznych rynkach
i dzięki temu:
- dynamicznie zwiększają sprzedaż,
- poprawiają wyniki finansowe,
- zwiększają udział w rynku regionalnym lub globalnym,
- osiągają oszczędności,
- wykorzystują nowe technologie,
- promują jakość polskiej marki na rynkach zagranicznych.
Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz dla kategorii Inwestor lub Eksporter.
Nagroda specjalna, Wizjoner polskiej marki, to nagroda uznaniowa przyznawana przez kapitułę dla ambasadora polskiej marki i polskiej przedsiębiorczości za granicą, osoby, która w sposób przemyślany i konsekwentny, a jednocześnie nieszablonowy realizuje strategię ekspansji.
Zgłoszenia zostaną ocenione w wyodrębnionych obszarach i kategoriach pod względem ich znaczenia dla rozwoju firmy, strategii ekspansji zagranicznej i promocji marki polskiej.
Zwycięzców wskaże Kapituła.
Udział w konkursie jest bezpłatny.
Szczegóły można znaleźć tu
- Wszystko
- Aktualności (539)
- Wiedza (254)
- Kalendarz (933)
- Centrum Wsparcia (321)
-
Wydarzenie
Sprzedaż e-commerce w Chinach – aspekty prawne
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinarium pt. „Sprzedaż e-commerce w Chinach – aspek…
ArtykułPolski sektor rowerowy rośnie w siłę
Sektor rowerowy w Polsce to silna branża z roczną produkcją na poziomie około miliona sztuk
-
Artykuł
Odrodzenie europejskich portów po pandemii
W 2022 r. unijne stocznie odnotowały 0,8% wzrostu w porównaniu do wyników z 2021 r.
ArtykułWzrost eksportu nawozów na Ukrainę
Według analiz IERiGŻ wrzesień był drugim miesiącem z kolei, gdy wzrósł eksport nawozów mineralnych
-
Artykuł
Targi – dźwignia eksportu i nośnik polskiej marki
Powołując się na Słownik pojęć branży targowej, wydany przez Polską Izbę Przemysłu Targowego, jedyną…
ArtykułSztuka negocjacji: kultury prorelacyjne i protransakcyjne
Jak zaradzić sytuacjom, w których nie jesteśmy w stanie zrozumieć partnera po drugiej stronie stołu?…
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na targach Anuga Select China 2024
Anuga Select China to międzynarodowe targi żywnościowe organizowane w Shenzhen i obejmujące swoim za…
WydarzenieStoisko PAIH na targach Turkeybuild – Yapı Fuarı İstanbul 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do współtworzenia stoiska promocyjnego na targach budowl…
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.